zyban
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקח זייבן כחודש,בשבוע הראשון התעוררתי ב-3 4 בבוקר אבל הפסקתי לעשן אחרי יומיים.לאחר שבוע של נדודי שינה ,הכל נעלם,אני לא מעשן ממשיך לקחת זזיבן עד הסוף,ואפילו חוש הריח חזר אלי מומלץ
שלום ניסים, אני שמחה על הצלחתך - התמד בכך!!! יש יתרונות רבים להפסקת העישון ועוד תחוש אותם בטווח הקצר ובטווח הארוך. בהצלחה, איה
לפני שבוע בדיוק התחלתי לקחת ולהשתמש בתרופה זיבאן, אך עדיין יש לי דחף לעשן. אך בכל זאת עם כל רצוני איני מעשן כבר 4 ימים. מה אוכל לעשות כדי שהדחף הזה יעלם לגמרי? בנוסף לכך אני מרגיש שחסר לי עיסוק בידיים ובפה. מה אתם מציעים לי לעשות בקשר לבעיה זו?.
האם ידועות תופעות לואי לתרופה? האם יש בעיה לקחת את התרופה כאשר לוקחים תרופות אחרות (תרופות להורדת לחץ דם)?