סכיזופרניה ועישון מוכך היום בידיעות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כדאי להפסיק לעשן,כנראה שהעישון מביא לסכיזופרניה לפי "ידיעות אחרונות" של היום ב-"24 שעות" עמוד 14 , 80 אחוז מהסכיזופרנים מעשנים,.אולי להפסיק לעשן זו התרופה. אני בהפסקה ורק טוב יוצא לי מזה ואני פשוט לא מבין איך עישנתי כל כך הרבה שנים ואף פעם לא נהניתי מהעישון. צריך להיתארגן שהגמילה מעישון תהיה בתשלום המדינה ולא על המעשן כחלק מהביטוח הבריאותי בסל הבריאות וצריך לזכור שהמדינה מרוויחה מהמעשן כספים רבים ממיסים. מגיע לנו פיצויים גם אם אנחנו לא חלינו בסרטן . תהיו בריאים,שנהיה בריאים.
שלום אמירה, נזקי העישון הם רבים ומגוונים, ואני שמחה על כך שאת נהנית מהיותך לא מעשנת. המשיכי כך! איה