זייבן - פעם שניה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר איה פלג שלום, לפני שנה ו-4 חודשים ניסיתי להפסיק לעשן בעזרת הזייבן, ואכן הרגשתי ירידה משמעותית בצורך לעשן סיגריות כבר אחרי יומיים. לא הצלחתי להפסיק. לפני שבוע וחצי התחלתי שוב להשתמש בכדורי זייבן, אך הפעם אני לא מרגישה פחות צורך לעשן, ואני מעשנת כרגיל, ואפילו מעט יותר (קופסא וכמה סיגריות נוספות). מה לעשות? האם הכדור הפעם לא משפיע עלי? האם להפסיק לקחת זייבן? האם להמשיך עוד קצת? אודה לתשובתך. אירית
שלום אירית, השפעת הזייבן קיימת ואני ממליצה לך להתמיד בלקיחה מסודרת של שתי הטבליות. יחד עם זאת, עליך להתקדם בתהליך של הורדת כמויות ולאחר מכן ללהחליט על יום הפסקת עישון. הזייבן אינה תרופת פלאים ויש להשקיע מאמץ בתהליך עצמו. מאד מומלץ להעזר במומחה לגמילה מעישון המסייע גם במרכיבים הנפשיים-התנהגותיים של התהליך. בהצלחה, איה