זייבן וחולי נפש
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי האים זייבן היא תרופה שנועדה במקור לטיפול בחולי נפש? האים לא כדאי להשתדל ולהיגמל בלעדיה גם אם התהליך הוא ארוך יותר? תודה אשכר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אשכר, הזייבן ניתנת כתרופה להורדת דכאון, אך במינונים הרבה יותר גבוהים מטיפול בגמילה מעישון. התרופה נוסתה במחקרים ונבחנה השפעתה החיובית על תהליך הגמילה בהקשר של ירידה בדחף לעשן וגם בהתמודדות עם העלייה במשקל. הזייבן מאושר לשימוש בזמן הפסקת העישון על ידי ארגון הבריאות העולמי ועל ידי משרד הבריאות בישראל. איה