5 חודשים ללא סיגריה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר 5 חודשים לא מעשן .בעזרת הזייבן. הייתי מעשן כבד כקופסא וחצי ביום במשך 13 שנה. היום העור שלי נראה הרבה יותר טוב יש לי הרבה יותר אנרגיות אני ישן יותר טוב בקיצור הכל השתנה לטובה . עדיין לפעמים יש רגעים שיש בהם כמיהה לסיגריה אבל ברור שעדיף שלא .מעבר לזה כמה שנראה שאי אפשר לחיות בלי הסגריות כשמעשנים אז אני אומר לכם החיים הרבה יותר כיפיים בלי הסגריות .
שלום אורן, כל הכבוד! המשך כך! תודה על כי שתפת אותנו ואני מקווה שאחרים ישאבו מדבריך עידוד. איה