סמים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נער כבן 16 ואני מכור לסמים.. (גראס) אני נוגע בזה כבר יותר משנה ואני לא יודע איך להפסיק אני לא מעשן את זה נקי אני מעשן את זה עם טבק... (מערבב.) עכשיו הגעתי להחלטה שאני רוצה להפסיק עם הכל.. ממש הכל אני מעשן סיגריות יותר משלוש וחצי שנים אני מסניף דבק קיצר החיים שלי ירדו לזבל.. פעם הייתי תלמיד מצטיין מה אני יכול לעשות כדי לחזור לעצמי.? כדי להפסיק עם כל החרא הזה..? תעזרו לי בבקשהה.. אני באמת צריך עזרה..
שלום אבי, כל הכבוד על ההחלטה ועל כך שאתה מבין שיש לך בעייה. זה הזמן לטפל בשימוש שלך במספר חומרים שונים, אשר כולם משפיעים על מערכת העצבים המרכזית ועל התפקוד שלך. אני ממליצה לך לפנות לגורם מקצועי מטעם העירייה או הרשות למלחמה בסמים, אשר יסייעו לך בהתמודדות. יש אתר אינטרנט חדש של הרשות למלחמה בסמים ותנסה למצוא שם את האינפורמציה. בהצלחה, איה