צרבות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לפני 4.5 חודשים נגמלתי מעישון בזכות הזייבן! מאז התחילו לי צרבות מאד חזקות ("האוכל עולה לי" )בד"כ תוקף אותי באמצע הלילה, הרגשה לא נעימה בכלל!!! האם התופעה הזאת מוכרת לכם? איך פוטרים את הבעיה? תודה, מיקי.
שלום רני, כל הכבוד על התקופה ללא עישון. המשך כך!!!!! לא נראה לי שיש קשר ישיר בין הפסקת העישון ובין החומציות ממנה אתה סובל. הדבר נמשך הרבה זמן ומחייב התייעצות עם רופא משפחה לבחינת טפול להקלת חומציות היתר וגם אבחון לגבי הסיבה לכך. תרגיש טוב, איה
שלום רב! שמי יאשה ואני כרגע בתחילתו של תהליך גמילה בעזרת זייבן. עברו בינתיים 8 ימים קשים.... שאלתי היא - מדוע יש לי כל הזמן צרבת - האם זה כתוצאה מהשימוש בתרופה? אם כן יש משהו כנגד זה?.... מודה לך מראש!