הפסקת לקיחת זיבן לאחר 5 שבוועות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעלי נמצא בטיפול תרופתי (זיבן) כבר 5 שבועות. כבר יומיים שהוא שוכח לקחת את התרופה בבוקר ובערב. חשוב לציין שאין לו שום משיכה לסיגריות, לעישון. זה פשוט עבר לו לפני כשבוע-שבועיים. האם תקופה של 5 שבועות מספיקה לטיפול או שעדיף להמשיך בטיפול עוד תקופה של שבועיים, כפי שמוסבר באלון המצורף לתרופה. תודה טל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל, מומלץ לעקוב אחר הוראות היצרן ולהתמיד בכל הטיפול למשך 120 טבליות, 7-9 שבועות. יש רציונל מאחורי מדעי מחקרי בקביעה זו. בהצלחה, איה