זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי לעשן לפני 15 ימים בעזרת הזייבן. עד כה הולך לא רע לפעמים קשה אך מתגברים על הקושי מהר מאוד. שאלתי היא: אני לוקחת רק כדור אחד ביום ( כי כאשר לקחתי שני כדורים לא נרדמתי בכלל בלילה) ולא שניים האם זה בסדר????????? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי, עדיך לקחת שני כדורים על פי הוראות היצרן. לעתים העוררות בלילה נגרמת עקב לקיחה לא נכונה של הטבליות. צריכים שיהיה הפרש של 8 שעות בין שתי הטבליות, אל שהטבליה השניה לא תלקח לאחר 5 בערב. האם כך נהגת? אם לא, תוכלי להעלות המינון. אם כן, תשארי במינון של טבליה אחת, שגם לה יש השפעה. בהצלחה, איה