עישון פאסיבי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מעשנים לידי הרבה אנשים האם זה מסוכן?
שלום למדריך, נזקי העישון הכפוי/הפאסיבי ידועים וברורים! מחקרים שונים מצביעים על כך כי מי שנמצא ליד מעשנים (ובעיקר במקומות סגורים) הופך בעל כורחו למעשן כפוי. ההנחה היא, כי שליש מהחומרים הרעילים מועברים ללא מעשן. להמחשה, בכל שנה נפטרים בארץ 10,000 אנשים כתוצאה מנזקי עישון, מהם 1,400 מעשנים כפויים!!! אז כיצד מתגוננים? בהיותך לא מעשן זכותך לשמור על אויר נקי ולא לסכן את בריאותך. לשם כך חוקק החוק האוסר עישון במקומות ציבוריים ועליך לדאוג לאכיפתו. בהצלחה, איה