מינון זייבו
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! הרופא שלי נתן לי מינון שונה ממה שראיתי כאן בפורום. 3 כדורים ביום למשך שלושה ימים ולאחר מכן שני כדורים לים סה"כ 60 כדורים. אני מבולבל מה לעשות? תודה מראש גיא.
שלום גיא, ההמלצה שקבלת אינה מקובלת ואיני יודעת מה היו המניעים שלה. דרך הלקיחה הנכונה היא: בשלושת הימים הראשונים יש ליטול טבליה אחת של 150 מ"ג. מהיום הרביעי ואילך יש ליטול שתי טבליות, בהפרש של 8 שעות, לא יאוחר מהשעה 5-6 בערב (למנוע עוררות). הטיפול נמשך 7-9 שבועות. מלוא הטיפול הוא 120 טבליות. בהצלחה וללא בלבול, איה