סקרנות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה ? עישנת בחייך ? האם, לחיות במצב של מתח וחרדה כמו רוב האנשים בעולם לא מזיק הרבה יותר מעישון קופסא ליום ?
סקרן יקר התשובה היא בפירוש לא!! העישון אינו פותר את מצבי המתח והחרדה , זה רק נדמה לך, כי בנוסף למתח ולחרדה גם מעשנים ומוסיפים עוד גורמי סיכון רבים למחלות רבות,כך ש"עדיף " רק מתח וחרדה . אבל את זה אפשר לפתור בכמה דרכים וכדאי להיוועץ עם מומחה למצבי מתח וחרדה וללמוד לשלוט בהם ולא לעשן בנוסף להם. אז, בתקווה שאתה לא מעשן ואם כן אז אני מקווה שגם תפסיק לעשן.
שלום, עישון סיגריות הוא גורם הסיכון העיקרי לתחלואה ותמותה- הניתן למניעה!!!! את השאר תבין בעצמך! איה