דרכים שונות להפסיק לעשן...

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

13/11/2004 | 23:22 | מאת: עינת

ערב טוב, אימי מעשנת קופסת סיגריות ביום ולפעמים אפילו יותר לפני כחצי שנה היא התחילה לקחת כדורים (זידן / זיבן משהו כזה) בהמלצת רופא המשפחה אך כעבור שבוע היא הפסיקה לקחת אותם וחזרה לעשן. האם יש שיטות נוספות מלבד הכדורים המומלצות לצורך הפסקת עישון. לא מזמן קראתי מחקר שנעשה ע"י עיתון הארץ שהמליץ על ריפוי באבנים שהשיג 80% הצלחה בקרב המטופלים שהשתתפו במחקר. אשמח לשמוע את המלצתך בעניין. בנוסף רציתי לשאול איך ניתן לבצע בדיקה מקיפה לגילוי סרטן באופן כללי ולא סרטן שד באופן ספציפי אשמח לקבל את תשובתך למייל לילה טוב עינת

לקריאה נוספת והעמקה
15/11/2004 | 12:18 | מאת:

שלום עינת, אני יוצאת מתוך הנחה שאמך רוצה להפסיק לעשן, כי הדבר מאד משמעותי להצלחת התהליך. לגבי שיטות להפסקת עישון: הדרך הטובה והיעילה ביותר היא לשלב סיוע מקצועי עם מומחה גמילה מעישון ושימוש בתחליפים תרופתיים להקלת התהליך. אחת מהתרופות היא הזייבן, ולא ברורה לי הסיבה להפסקת השימוש בה על ידי אמך. לגבי ריפוי באבנים - איו עדות מחקרית ומדעית להצלחת התהליך בדרך זו. תרופות פלאים ותהליך של קסם אינם מסייעים לגמילה וזו לא הדרך המומלצת. ישנם סיקורים שונים לגילוי סוגי סרטנים. יש המלצות שונות על פי גיל ועל פי סיכון משפחתי. רופא המשפחה אמור לענות על שאלה זו ולתת המלצותיו. בהצלחה לך ולאמך, איה

24/06/2006 | 21:36 | מאת: מיכל

שלום רב, יש לי טפיל במעיים בשם למבליה כבר מעל חצי שנה, במהלכה קיבלתי שתי מנות של פלג'יל. הסימפטומים כללו לרוב שלשולים אחת לשבוע, לעיתים עצירויות בין "התקף שלשול" אחד לשני, גזים,צריבה בפי הטבעת, התנפחות של הבטן וכאבי בטן, לרוב לא מאד חזקים. לאחרונה התחלתי בדיאטה בהמלצת נטורופטית ובדיקור סיני. נראה כי יש שיפור- לא היו שלשולים בשבועיים האחרונים, אולם כעת אני סובלת לרוב מעצירות, צריבה בפי הטבעת, דקירות והתנפחות של הבטן. כמו כן, אני עולה במשקל למרות שלא העלתי כלל את כמויות המזון ואני אף מקפידה על דיאטה שהנה נטולת שומנים וסוכרים. רציתי לשאול האם ידוע כי אחת מהתופעות בעקבות הטפיל הנה עלייה במשקל/התנפחות שגורמת לעלייה במשקל?

16/11/2004 | 12:12 | מאת:

שלום עינת, ראיתי ששלחת הודעה, אך היא ללא מלל. האם תוכלי לכתוב שוב את שאלתך? איה