מיגבלות לשימוש בזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם סכרתי בטיפול תרופתי יכול לקחת זייבן .מי (מבחינה בריאותית)אינו יכול להשתמש בזייבן
לקריאה נוספת והעמקה
אבי שלום, סכרתי חייב לקבל ייעוץ של הרופא המטפל המכיר את סוג הטיפול והאיזון שלו. חולה סכרתי שמקבל תרופות היפוגליקמיות (כדוגמת גלובטוק) או אינסולין, יש לנקוט ביתר זהירות בההחלטה בנוגע לסיכון או התועלת לשימוש בזייבן. ההחלטה הסופית חייבת להנתן על ידי הרופא שלך. תחליך תרופתי אחר הוא תחליפי הניקוטין (מדבקות, מסטיק, משאף), זאת בהנחה שלא יאושר הטיפול בזייבן. בהצלחה, איה