בילבול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 30 חפיסה ביום, 10 שנים. היום הוא היום השישי, שאני נוטל את כדור זייבן. כבר ביום הראשון חשתי בבילבול והעצמת רגשות (רק הלא נעימים...). ומצד שני אני חש בהשפעה וכבר היום הפסקתי לעשן. בד"כ אני אדם יציב ושמח. האם התחושות (הנפשיות) יחלפו ? האם כדי להפסיק את הטיפול ? תודה.
שלום אביעד, התחושות שאתה מתאר אופייניות לשלבי הגמילה הראשונים. חלקם קשורים לתהליך הפזיולוגי של ניקוי הגוף ןחלקם הגדול שייך לגמילה הנפשית ותהליך הפרידה מהעישון. התחושות הללו מתמתנות בעוצמתן ובתדירותן. לאחר 10 שנות עישון צריכים סבלנות ולהבין את מורכבות ההתמכרות ותהליך הגמילה. מדבריך עולה כי הזייבן מסייע וכי קבעת יום הפסקת עישון. במידה ותוחרפנה התחושות, נא צור עימי קשר או עם הרופא לברור המשך לקחית התרופה. כרגע, אל תפסיק את הטיפול ואכן התחושות יתמתנו ויחלפו עם הזמן, ויוחלפו בתחושות סיפוק של נצחון והנאה. בהצלחה, איה