תודה דר' נוה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לעשן לפני 3 חודשים בזכות הזייבן. אני מבקשת להודות לך על תשובתך למייל שכתבתי ,לפני כחודשיים וחצי ,ובו היה מסר של עידוד ואיכפתיות. לפני שלקחתי את הכדור , נכנסתי במשך מס' חודשים לאתר ומאוד מצא חן בעיני שאתה חוזר ומשיב לאותן השאלות, הנשאלות שוב ושוב ע"י אנשים שונים, בסבלנות, באיכפתיות, מעודד , הסיומת בהצלחה והמשיכי לעדכן, היתה בעיני ברכת הדרך ולכן אני מאושרת לבשר קרה לי נס והפסקתי לעשן! המשיכו בעבודת הקודש באתר זה. (אני שמחה שיש תמונה שלך באתר כדי שאראה את הפנים להם אני מודה).
שלום אורית, אני מקווה שד"ר נוה יראה את מה שכתבת. הוא הפסיק את המענה לפונים ואני מחליפה אותו. אני שמחה כי את מתמידה בתהליך הגמילה. המשיכי כך! המנעי מ"נפילות" וזכרי כי הגמילה הינה טוטלית וכי סיגריה אחת עשויה להחזיר את התהליך לקדמותו. בהצלחה בהמשך, איה