סרטן הגרון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ליחה מציקה ונדמה לי שגם קשיי נשימה. זה מעיד שכבר יש סרטן הגרון? בת 30, 14 סיגריות ליום במשך די הרבה שנים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, הסימפטומים שתארת אכן קשורים לנזקי העישון. הגוף זוכר את הסיגריות שעשנת במשך השנים והנזקים שציינת יכולים להוות סימן אזהרה עבורך. איו ספק בנוגע ליתרונות הבריאותיים של הפסקת עישון ויפה שעה אחת קודם! לא אוכל על פי הכתוב לסייע באבחון והתייחסות לגבי סרטן זה או אחר. באם את חוששת, אני ממליצה לך לבצע בדיקה גופנית כוללת אצל הרופא המטפל שלך ולאמוד את מצב בריאותך. אני מאחלת לך בריאות ומקוה שתצטרפי בקרוב למעגל הלא מעשנים! בהצלחה, איה