הרעלת ניקוטין???
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מודה מראש לכל מי שיכול לענות על השאלה, אני בן 19 ומעשן מגיל 16 בערך.. היום הייתי אצל רופא עיניים משום שהתחלתי לחוש טישוטש קל לאחר קריאה ממושכת. הרופא אמר לי שיכול להיות מדובר בהרעלת ניקוטין. שאלתי אותו מה זה הרעלת ניקוטין , וענה לי שאני אחפש באינטרנט. בקיצור , לא מצאתי כלום. השאלה היא בעצם מה זה הרעלת ניקוטין... ? איזה סכנות יכולות להגרם מהרעלת ניקוטין..! (מעישון באופן כללי אני יודע, אך מהרעלת ניקוטין באופן ספציפי אני לא יודע) תודה, ערן המודאג
שלום! אני בת 20 ואני חיילת. לאחרונה קמתי באמצע הלילה והחל אצלי שיעול עם המון ליחה צהובה... כבר שבוע שלם אני ככה והשיעול רק גובר וגובר, קשה לי לישון אני קמה כל 10 דק' מהשיעול. עקב השיעול אני מרגישה כאבים עזים בריאות, בצלעות ובכליות. הרופאים הצבאיים מזלזלים ולא מאמינים, וגם אין לי זמן להיבדק, אני יודעת בוודאות שזוהי התקפת ניקוטין (והפסקתי את העישון לעת עתה) השאלה שלי היא איזה תרופה אני יכולה לקחת כדי להעביר את השיעול הזה אני מרגישה שהגוף שלי עוד שנייה מתפוצץ. אשמח אם תענו בהקדם!