זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת זייבן כבר שבוע שלישי על פי ההוראות. אני עדיין מעשנת כמה סיגריות ביום במקום קופסה+ . הכדור משפיע עלי לרעה: כאבי ראש, דיכאון, עייפות מיידית, כבדות ועוד. זהו נסיון שני שלי לאחר שנתיים. רופאת המשפחה הציעה לי לקחת חצי כדור פעמיים ביום במקום כדור שלם. מה דעתך? האם לנסות שינוי זה? חבל לי להפסיק לגמרי עכשיו. נא תשובה דחופה היות ואתמול לקחתי כדור בבוקר והפסקתי מאז. בתודה מראש, גילה
גילה שלום!! לא ניתן לשלול כי התלונות אותן את חווה יכולות לנבוע גם מהפחתת כמות הניקוטין. ניתן לנסות להפחית את מינון הכדור לפעם ביום (לא לחצות את הכדור!!) במידה ולא יהיה שיפור בתחושותייך לחזור ליטול שני כדורים ביום ולהמשיך את תהליך הגמילה כמתוכנן. בהצלחה נוה