עישון ופוריות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.אני ובעלי החלטנו להפסיק לעשן לאחר כ10שנים.אנחנו בני 26.אני מנסה להיקלט להריון.יש לי מספר שאלות;1.האם הזייבן פוגע בפוריות הגבר? 2.האם לקיחת מסטיק ניקורט משפיעה לרעה על פוריות האישה? 3.האם ייתכנו שיבושים במחזור החודשי ובביוץ עקב הגמילה? 4.האם עלי לקבל מרשם רופא עבור המסטיק ובאיזה מינון עלי להישתמש בו? התשובות דחופות לי מאוד תודה רבה מראש.גמר חתימה טובה.
חלי שלום!! 1. לא ידוע 2. לא ידוע 3. נדיר 4. לא צריך מירשם למסטיקים אך איני חושב שזה הטיפול המומלץ. הטיפול היעיל ביותר הינו שילוב של טיפול תרופתי ו/או תחליפי ניקוטין במקביל לתמיכה התנהגותית. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת המידע והחלטה על אופן הטיפול. בהצלחה נוה