סיגריה אחת ביום
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה לשכנע מישהי שמעשנת סיגריה אחת ביום, להפסיק לעשן. היא טענה בפניי שסיגריה אחת ביום אינה גורמת כל נזק, ואמרה שאם אני אמצא לה מחקר אחד שאומר שזה מזיק, היא תפסיק לעשן. האם קיים מחקר כזה? אם לא, גם תשובה מרופא תעזור לי פה. תודה
ענת שלום!! הנזק מעישון סיגריות מתחיל כבר מהסיגריה הראשונה. מידת הנזק עולה פי מונים עם העלייה בכמות הסיגריות. סיגריה אחת הינה פתח לבאות וידוע כי הכמות משתנה עם הזמן!! בנוסף, אדם מעשן נמצא בסביבת מעשנים וסופג גם את הנזק הנגרם מעשיון פאסיבי!! ממליץ להפסיק לעשן!! בהצלחה נוה
לא היתקבלה תשובה ! האם סיגריה אחת ביום גורמת נזק ? אני כבר שנים מעשן אחת ביום מה מידת הנזק ? תודה.