חודשיים לזיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר נוה וכל המשתתפים,שלום! אני צריך עזרה דחוף! מחר אני עומד לסיים את הקופסא השניה של זייבן,כלומר להפסיק את נטילת הזייבן. הפסקתי לעשן בלי שום בעיה לאחר 7 ימים של התחלת לקיחת התרופה הנהדרת הזאת. עכשיו היגיעה הזמן להיפרד ממנה ואני מאוד חושש להשבר למרות וכיום אין לי שום צורך בסיגריה. מה קורה כשמפסיקים לקחת זייבן? איך מרגישים? החשק לעשן חוזר מייד? תודה לכולכם
אסטבן שלום!! כל הכבוד!! כעת עליך להמשיך ולשמור על הרגליך החדשים ולהימנע מלהתפתות לעשן שוב!! אין השפעה ממכרת של הזייבן ולא אמורים לחוש שינוי כלשהוא במצבים של חשש מפני הפסקה מיידית ניתן להפחית את הטיפול בהדרגה לכדור ליום ובעוד שבועיים להפסיק כמובן בתאום עם הרופא המטפל. שנה טובה ובריאה המשך הצלחה נוה