האם כדאי?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני הפסקתי לעשן כבר שבוע בערך, ובמשך השבוע יצא לי לעשן ביום סיגריה או חצי סיגריה.... רק אתמול לא עשנתי בכלל כלום. עכשיו אני נמצאת בעבודה ואני נורא רוצה לעשן סיגריה אחת, רק אחת.... האם כדאי לי?
מיטל שלום!!! כל סיגריה שאת נוטלת רק מאריכה את תהליך הגמילה!! ממליץ להתאפק ולא להמשיך לעשן כלל. בכל פעם שאת חשה כמיהה לסיגריה זכרי שמדובר בתחושה חולפת, עיזרי לה לחלוף על ידי שינוי המצב בו את נמצאת (לקום או ללכת למספר רגעים וכו'), שתיית מים ונשימה עמוקה. בהצלחה המשיכי לעדכן נוה