חשוב מאוד בשבילי אז תענה לי בבקשה ובתכיפות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד'ר נווה טוב אני בת 17 ואני מעשנת כבר 3 שנים ואני רוצה להפסיק לעשן אבל אני לא יכולה והאם בגלל זה גם יש לי כאבי ראש חזקים והלב שלי פועם אבל אם אני הולכת עם מישהו אני לא מרגישה את זה בכלל האם זה בגלל מעישון סיגריות ? והאם תוכל להגיד לי איך להפסיק לעשן תיתן לי כמה טיפים ? כי יש בי רצון וכוח ואם אני יפסיק לעשן אני עדיין יגבה? אני מטר 67 בתודה מעייני ותחזור אלי כי זה מאוד חשוב לי לדעת את זה
כאבי ראש חזקים = מחסור בחמצן דפיקות לב = עורקים רקובים בגלל שלא מגיע אליהם חמצן. תפסיקי לחשוב שזה בוגר