הפסקת עישון + נטילת VANELA
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני נוטל כדורי ונלה מזה כ-3 חודשים. המינון הנוכחי הוא 150מ"ג פעמיים ביום. הפסקתי לעשן לפני כשבוע ללא זייבן כמובן אך מדי פעם אני נוטל מסטיק ניקורט 2 מ"ג. ביומיים האחרונים חלה הרעה במצבי הנפשי הכוללת בכי בלתי נשלט סיוטים בלילה תוך צעקות מתוך שינה וגם תחושה פיסית רעה הכוללת סחרחורות, חולשה תחושה של רגע לפני התעלפות, רעד קל וצמרמורות. האם ניתן לייחס תופעות אלה לגמילה בלבד? לטיפול הפסיכיאטרי או לשילוב בינהם? מתי אמורות לחלוף תופעות אלו והאם ניתן להקל עליהן?
פוצי שלום!! תלונותיך יכולות להיות השפעות של תהליך הגמילה ממליץ להיבדק ןלהיוועץ ברופא המטפל ולנסות טיפול במזבקות ניקוטין להתחיל במינון של 21 מ"ג ולרדת במינון בהדרגה כמומלץ בהצלחה נוה
פוצי שלום!! תלונותיך יכולות להיות השפעות של תהליך הגמילה ממליץ להיבדק ןלהיוועץ ברופא המטפל ולנסות טיפול במזבקות ניקוטין להתחיל במינון של 21 מ"ג ולרדת במינון בהדרגה כמומלץ בהצלחה נוה