אוהבת לעשן

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

30/08/2004 | 13:49 | מאת: טלטוש

הי אני בת 29 נשואה ומעשנת כבדה. בעלי אינו מעשן אבל הכיר אותי כאחת כזאת מהיום הראשון אני פשוט אוהבת לעשן . נהנית ממציצת הסיגריה עד לתומה. העניין מרגיע אותי ונותן לי איזשהוא "ספייס" ממטלות היום . אנניי סובלת מתופעות לוואי. רק לחץ בעלי להפסקת העישון גורם לי ללכת לפורומים האלה..... אני יכולה להפחית את העישון ... אבל זה נראה לי שאו להפסיק או כלום מה דעתך.?????

06/09/2004 | 18:08 | מאת: תומך

09/09/2004 | 13:55 | מאת: דניאל

אני בת 20 אני מעשנת 4 שנים מההתחלה עישנת כבד קופסה עד קופסה וחצי ביום ואני נהנת מהסיגריה אבל יש לי תופעות כגון: בחילות גודש בחזה אני לא רוצה להפסיק אבל כנראה שאני חייבת... איך עושים את זה?