תופעת לוואי

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

24/08/2004 | 23:11 | מאת: לילך

האם להפסקת העישון ו/או נטיל זייבן יש קשר להגברת החשק המיני?

לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2004 | 00:08 | מאת:

לילך שלום!! קיימים תיאורים בודדים בהקשר זה אך אין מדובר במידע "מוצק" בהצלחה נוה

09/09/2004 | 13:28 | מאת: רובי

אני לוקח זייבן כבר שבועיים. כרגע כבר לא מעשן. יש לי תופעות לוואי שכוללות עצבנות, חרדה, עצבות. כמו כן חלומות אלימים בלילה. (אני צועק בחלום). מצב הרוח די ירוד ודי עצבני. האם כדאי להפסיק את הכדור? האם לרדת לכדור אחד בלבד?. אין לי craving לעישון