קשיי נשימה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לעשן לאחר שבועיים שימוש בזייבן, אבל קשה לי מאוד לנשום. זקוקה לנשימות עמוקות ותכופות שגורמות לסחרחורת. לכן הפסקתי עם הכדורים ( לפני יומיים ). הסמטומים לא חלפו. הרופא אומר שזה פסיכוסומטי. האם לחזור לקחת זיבן? ביאזה אופן? תודה.
שלום!! קשיי נשימה לאחר הפסקת עישון יכולים להיות ביטוי לתהליך הגמילה,כמו כן יש לבדוק כי אין מדובר בביטוי של הפרעה בתפקוד הנשימתי הקשורה בפגיעה של העישון. ניתן לחזור ליטול זייבן כדור אחד ליום ולהעלות את המינון במידה והינך חשה בטוב שוב לאחר 3 ימים. כמובן כל זאת תוך מעקב של הרופא המטפל. בהצלחה נוה
שלום לך, בקשר לבעיית קשיי הנשימה, קרוב לוודאי שהדבר נובע מהעישון שפגע בצורה כלשהי בריאות, או מאלרגיה כלשהי. בכל אופן, אפשר בהחלט לטפל בכך. צור אתי קשר כדי למסור יותר פרטים. (אני עוסקת ברפואה אלטרנטיבית בכמה תחומים). ג'ני