עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שבוע עם זייבן, הפסקתי לעשן לחלוטין{אחרי 20 שנה), אבל עכשיו, אחרי שעבר כבר עוד שבוע עם זייבן, לא הצלחתי להתאפק, ועישנתי סיגריה. 1. האם כדאי להמשיך עם הזייבן? 2. מתי הרצון לסיגריה עובר? ומה עושים כשזה כ"כ חזק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שרית שלום!! לא קרה שום דבר, עלייך להמשיך בטיפול פעמיים ביום כמומלץ. במקביל יש להימנע ממצבים המזכירים או קשורים בעישון, ובעת תחושת רצון פשוט לשנות את המצב לשתות כוס מים ובצע פעילות גופנית קצרה. ככל שהזמן יעבור הכמיהה לסיגריה תפחת. בהצלחה נוה