איבוד תיאבון עם זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר טוב. התחלתי לקחת זייבן לפני 4 ימים, מהכדור הראשון הרגשתי שאיבדתי את התיאבון, אני מרגישה תחושת שובע כל הזמן ולכן לא מרגישה צורך באוכל (אני שוקלת רק 50 קילו ככה שחוסר תיאבון עלול להיות קריטי). היום אני אמורה לקחת 2 כדורים ואני חוששת שהתופעה רק תחמיר. האם התופעה מוכרת? האם יש סיבה לדאוג? האם צריך להפסיק את הטיפול? אודה לך אם לא תתעלם משאלתי חשוב לי לדעת מה לעשות. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
ד שלום!! התופעה מוכרת ויש להמשיך בנטילת הזייבן כמומלץ תוך מעקב של הרופא המטפל. ממליץ להתמיד באכילה סדירה ללא קשר לתחושת השובע בהצלחה נוה