אני ללא עישון כבר 17 יום
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עישנתי 15 שנה קופסה ביום וחוץ מזה גם גראס בערך 7 שנים .לפני חודשיים הפסקתי לעשן גראס לבדי וזה ממש לא היה נורא ..כמעט ללא קושי,אבל כשהפסקתי עם הסיגריות לפני שבועיים אני מרגיש שזה יותר קשה לי, פתאום משעמם לי יותר אין לי חשק לעשות דברים שאני אוהב ,אני רוצה לציין שאני לא משתמש בעזרים (כדורים או מדבקות)זאת היתה החלטה וזהו..! אני מרגיש שהימים עוברים לי יותר מהר פתאום ואני יודע שגם אחרי חודש אני עדיין אהיה בגמילה אבל מתי באמת מגיע השלב שאתרגל לא לעשן מבחינת המוח ?שאפסיק לחשוב על זה ושזה לא יהיה בראש שלי בכלל? אני גם יותר מתוח רוב הזמן וזה די מדכא אוףף אני מת שההרגשה הזאת תעבור לי כבר..ANY WAY אני לא מתכוון להישבר או לעשן שוב וכמו שאני מכיר את עצמי המבחן האמיתי אצלי הוא תמיד אחרי שנה ולא בחודש חודשיים הראשונים..
1) כל הכבוד לך שהפסקת עם הגראס. אשמח לדעת למה? 2) הגמילה מטבק נמשכת 10 שנים. הגמילה מכל השאר נמשכת 6 שנים. עלייך לפתח תחביבים שהיו לך, ונזנחו בגלל העישון. צא לשכונה, סע למקומות חדשים, תשיג עבודה, חפש פורומים בהם תוכל להביע את דעתך במגוון נושאים, כתוב ספר...
לד"ר נוה טוב- שלום רב! את תהליך הגמילה התחלתי 15.7.04 פעלתי על פי הכללים הדרושים בנטילת הזיבן ואף נעזרתי בתמיכתך בראשית הדרך לצערי בשבוע וחצי האחרונים החלתי לעשן תחילה עד שלוש ביום עד שהגעתי לכשמונה סיגריות ביום אני עדין נוטלת את הזיבן אני חייבת לציין שאני ממש לא נהנית מהעישון אני מתחילה ומיד מפסיקה וזורקת את הסיגריה ז"א ממש עם נקיפות מצפון אנני יודעת אם עדין קיים בי במידה מועטה הצורך לניקוטין החזרה אירעה לאחר שפרץ בגופי בידיי וברגליי פסוריאזיס וכן לחץ דם גבוה שבגינו אני נוטלת כדורי טריטס. אני לא מעוניינת להיתרפק על המצב החדש, זקוקה לסיוע מקצועי כיצד עלי לנהוג באשר לנטילת הזיבן ,האים להתחיל הכל מהתחלה מה הגבול העליון בנטילת הזיבן והאים הדבר כרוך בנזק מודה על עזרתך מימי
אני בן 53 מעשן 30 שנה 20 סיגריות ליום לפני חודשיים הפסקתי לעשן וכל זאת ללא עזרה של תכשירים או יעוץ מקצועי . הבעיה כרגע שאני כל הזמן חושב על סיגריה אני עצבני וחסר מנוחה אפשר להגיד עצוב בלי שימחה אני משתוקק לא לחשוב על סיגריה אך הדבר לא עוזב אותי. מה ניתן לעשות ? בכול מקרה אני לא יחזור לעשן.