שאלה לגבי מעשנים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יכול להיות מצב בו שני אנשים מעשנים, האחד מעשן מעט מאוד אך כאשר הוא מעשן נודף ממנו ריח נורא של סיגריות, ואילו השני מעשן כבד וכמעט ולא מרגישים בריח? האם זה קשור למשהו פנימי? האם יש קשר לכך שהמעשן הכבד משתמש בבישום ודואג ללעוס מסטיק חריף והשני לא? תודה על ההתייחסות.
בהנחה שהמצב אפשרי ניתן לומר כי המעשן הכבד למד להסוות את הבעיה, ולכן מבחינה חיצונית נראה כי הוא בסדר. לרוע המזל מדובר באשליה בלבד: מתישהוא המציאות תתפוצץ בפניו, וככל שיעבור זמן רב יותר כך הבום יהיה גדול יותר.