סימפטומים גופניים לאחר הפסקה

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

10/08/2004 | 09:31 | מאת: שרון

שלום רב, לפני כ 3 שבועות הפסקתי לעשן (1/2 קופ' במשך 14 שנים)ע"י כח רצון בלבד,ושמעתי סיפורים על הרבה ליחות כחלק מניקוי הראיות ורעב וכו'. רציתי לדעת מהן התופעות הגופניות הצפויות לאחר ההפסקה? תודה

12/08/2004 | 11:44 | מאת: White Star

<תופעות פיזיות בלבד> 1) כאבי ראש, רעד לא נשלט בכל הגוף (נסבל). 2) שיעולים חזקים (אפשר לקצר אותם ע"י ייזום שיעולים חזקים בעצמך). 3) פתאום האוכל יקבל טעם והפרחים יקבלו ריח. 4) הכאב בכיס ייעלם.