גמילה חלקית- זייבן

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

08/08/2004 | 17:48 | מאת: נורית

שלום אני נוטלת את הזייבן כשבועיים וחצי ומחמישים סיגריות ליום אני מעשנת כעת 4-5. עם זאת קשה לי להאמין כי אפסיק לגמרי כי הצפיה לסיגריה, מאפשרת לי להמשיך את היום. נאמר לי כי אם לא אפסיק לגמרי אחזור לעשן כבעבר. האם זה נכון? האם אין מצב שגם אחרי שאגמור את חפיסת הכדורים אשאר במינון של סיגריות בודדות ליום? להיענותכם אודה

לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2004 | 22:45 | מאת:

נורית שלום!! הינך במרכזו של תהליך ולבטייך מוכרים, אולם אין מצב של חצי הריון. עלייך להחליט ולקפוץ למים!! גופך מוכן למשימה הזייבן ישמור עלייך מפני תופעות הגמילה!! ממליץ לבחור יום להפסקת עישון בשיתוף עם הרופא המטפל !! בהצלחה נוה המשיכי לעדכן

03/12/2004 | 19:40 | מאת: ענת

זו הפעם השניה שאני מנסה להפסיק לעשן בעזרת זייבן. בעבר, ניסיתי להפסיק בעזרת סדנא של האגודה למלחמה בסרטן...הגעתי לעישון של 5 סגריות ביום...ואז כשהיה עלי לקבוע תאריך יעד שבו אפסיק......לא הייתי מסוגלת. כעת...אני בולעת זייבן פעמיים ביום...במשך שלושה ימים ומרגישה שהצורך שלי לעשן גובר כל הזמן מרגישה שרוצה לאכול...אז במקום זה מעשנת סגריה. אנא...עצה דחופה.... מה לעשות?