גמילה מעישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדר' נוה. בעלי החל טיפול בזייבן לפני מספר שבועות. עד כה המצב מעולה. אין לו כמיהה לסיגריות. לפי דבריו הוא מרגיש כאילו מעולם לא עישון (יש לו הסטוריה של עישון של למעלה מ- 15 שנה). האם לאחר שהוא יסיים נטילת התרופה ייתכן מצב בו הוא שוב יחשוק בסיגריה רק בגלל שאין לו תמיכה כימית (זייבן) ? תודה מראש .
אינה שלום!! בד"כ הגוף נגמל מהכמיהה לניקוטין לאחר כ 3 עד 4 שבועות!! משך הטיפול בזייבן הינו לפחות 7 שבועות לפחות, וזאת בכדי להבטיח גמילה פיזיולוגית מלאה!!! וכן לאפשר הפנמה של הרגלי התמודדות חדשים ללא סיגריה. לכן בגמר הטיפול אין כמיהה חדשה לסיגריה ממליץ עם גמר הטיפול להמשיך לשמור על ההרגלים החדשים ולחזקם !!! בהצלחה נוה
רצוי לשלב את הטיפול התרופתי עם טיפול נפשי: עליו להזכיר לעצמו מדיי פעם למה הוא רוצה להפסיק, מה קורה לו כשהוא מעשן וכו'.