אוי ואבוי!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך שיטוט באתר גיליתי דברים מאד מפחידים. אסור לקחת זיבן עם פירכוסים? אני אפילפטית ולוקחת זיבן כבר חודש!! הפרעות אכילה???? עכשיו אני מבינה איפה התיאבון שלי בזמן האחרון. אני חוששת שהרופא שלי לא ככ אחראי... מה יכול לקרות? האם להפסיק את הטיפול מיד? במילא לא נראה לי שאני זקוקה לעוד כדורי זיבןץ אני מריגשה מצויין!
לקריאה נוספת והעמקה
נטע שלום!! פרכוסים הינם אכן הוריית נגד לנטילת התרופה ועלייך להפסיק את נטילתה. ממליץ לדבוק בהרגלייך החדשים ולהמשיך את הצלחתך!! המשך הצלחה!! נוה