נדודי שינה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נווה שלום רב! אכן, אחת מתופעות הלוואי של הזיבן היא נדודי שינה, אך מאז שאני נוטלת שני כדורים, אינני מצליחה לישון בלילה, כל הלילה אני מסתובבת, האם כדאי להוריד את המינון? או יש לך המלצה אחרת? בנוסף יש לי גלי חום בעקבות הפסקת המחזור, התחושה שלי היא שמאז שהתחלתי לקחת את הזיבן גלי החום גברו בעוצמתם ונעשו תכופים יותר, האם יש קשר?
מימי שלום!! למיטב זכרוני עבר כחודש מאז תחילת הטיפול, במידה וקשיי ההרדמות מפריעים ניתן להעזר בכדור שינה. ניתן גם לנסות ולהפחית לכדור זייבן אחד ולבחון האם אכן זו השפעה של הכדור או תהליך הגמילה. כמובן כל זאת בתאום עם הרופא המטפל. הקשר עם גלי החום אינו ברור. בהצלחה המשיכי לעדכן נוה