גמילה באמצעות ניקורט
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 11 חודשים התחלתי גמילה באמצעות מסטיק ניקורט, בתחילה 2 מ"ג ואח"כ 1 מ"ג ואפילו חלקי מסטיק וזה היה מעולה.( עלי לציין שעישנתי 2-3 קופסאות טיים כל יום במשך כמעט 28 שנה) אחרי כחצי שנה של לעיסת מסטיק הייתי צריכה לעבור ממש גמילה מהמסטיק.זה לא היה קל אבל עשיתי זאת . עד היום אני נאבקת בחשק ,בעיקר כשמעשנים לידי אבל מה שמחזק את ידי כל פעם שהמחשבה עולה היא התגובה והחיזוקים וקורת הרוח של המשפחה והסביבה שסבלה כל כך הרבה שנים. אני רוצה לחזק את ידי כל מי שמנסה : זה אפשרי -שאף אחד לא יגיד אחרת ! זה תלוי ברצון (וכמובן בעזרים נוספים -לפי צרכיכם) אז בהצלחה !!!!!!!!!!!!
שנה שנגמלתי בעזרת הניקורט משאף לדעתי והרגשתי הניקורט מוחק את הזיכרון במוח ולכן אין כל סיכוי מבחינתי שאני יעשן אני מניח שהרצון והסיוע של ניקורט עושים את הגמילה לתמדית . בברכה מאיר