זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר נווה שלום הפסקתי לעשן לפני 5 שנים ובינתיים התמכרתי למסטיק ניקורט לפני כ-7 שבועות התחלתי בטיפול עם זיידן לאחר כ-3 שבועות כמות המסטיקים שצרכתי ירד לרבע אך בהמשך לא הצלחתי להפחית הכמות . השתמשתי במדבקה 7 מ"ג במשך שבוע והיום אני ללא מדבקה 5 ימים וגם לא נוטל מסטיקים . לפי בטיפול בזיידן אני בעוד 4-5 ימים מסיים חודשיים של טיפול בזיידן אבקש את תשובתך האם להפסיק עם הזייבן בעוד 4-5 ימים או להמשיך בטיפול ואם כן כמה זמן בברכה מריו.
מריו שלום !! כל הכבוד!! ממליץ להץתמיד בנטילת הזייבן למשך 4 שבועות נוספי ואז להפסיק!! בתקופה זו השתדל להתמיד בהרגליך החדשים ללא ניקוטין!! המשך לעדכן בהצלחה נוה