תופעות לוואי

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

03/08/2004 | 20:28 | מאת: עופר

שלום לד"ר התחלתי עם הכדורים ב 18/7 . הפסקתי לעשן לגמרי לאחר 5-6 ימים עד היום..לא קל אבל עובדה... ביחד עם התוצאות האלו...יש לי תופעות לוואי שמלוות אותי מההתחלה כמו חרדה..קושי לישון בלילה..וגם כשאני כבר ישן..אני מתעורר מוקדם..אם אני אסכם את התופעות..אני יכול להגיד שהאיזון הנפשי /רגשי הופר קצת . יש בי מתח תמידי.. האם אני יכול לרדת לכדור אחד ביום? או להוריד בכלל? והאם התופעות הללו מוכרות? גם אתם חברים..מי שמרגיש כך..ישלח לי הודעה..

06/08/2004 | 23:31 | מאת: לא עשן

תופעות הלוואי שהזכרת מוכרות לי וחולפות בסופו של דבר ( חרדה ובעיקר נידודי שינה היו לי ויש האמת, מתעוררת באמצע הלילה וממשיכה עד הבוקר המוקדם !!) תן לזמן קצת זמן לתקן את הלוואי ושתצליח הלוואי

07/08/2004 | 20:37 | מאת:

עופר שלום!! התופעות אופן אתה חווה הינן חלק מתהליך הגמילה ובד"כ פוחתות בשבועות הראשונים. ממליץ להתמיד בנטילת הזייבן כמומלץ פעמיים ביום לפחות למשך 7 שבועות. במידה וקשיי השינה מטרידים ניתן להעזר לתקופה קצרה בכדור שינה כמובן באישור הרופא המטפל בהצלחה נוה המשך לעדכן

17/08/2004 | 08:51 | מאת: eli

ד"ר נוה שלום לפני 20 יום התחלתי בתהליך גמילה בערת זייבן ובמשולב עם קבוצת תמיכה. לפני שבוע הפסקתי לעשן.לא קל אבל קל הרבה יותר ממה שחששתי לפני התהליך. הקושי העיקרי הוא שבכל רגע פנוי אני חושב על סיגריות,לאו דווקא על רצון לעשן אותם. לפני התהליך עישנתי קופסא וחצי ליום במשך 34 שנה. האם הקושי שציינתי לעיל הוא טבעי ומוכר. מה ניתן לעשות לשיפור העיניין. בתודה אלי