ייסורי גמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, זה היום השלישי שאני לא מעשנת, ואני סובלת נורא: נדודי שינה, תיאבון מוגבר, חולשה ועוד, והחשוב מכל - רצון עז לעשן! היום זה היום ה-15 שאני לוקחת זייבן, ומרגישה שאני "מחזיקה את עצמי" בכוח הרצון בלבד! מה לעשות? האם מותר לי לעשן קצת? האם זה יעבור ותהיה לי דחיה מהסיגריה? מחכה לתשובתך, תודה
שירי שלום!! הינך בדרך הנכונה!! אסור לחזור לעשן!! התמידי בדרכך ותוך מספר ימים תחושי הקלה, השתדלי להימנע מסביבת מעשנים או ממצבים המזכירים את הסיגריה ובכך תקצרי את משך התקופה הקשה. בד"כ הכמיהה לסיגריה הינה קצרת טווח וחולפת וחוזרת חליפות ע"י שינוי המצב בו את נמצאת שתיית מים ופעילות גופנית הינהך יכולה להקל על תחושות אלו. המשיכי לעדכן בהצלחה נוה