41 יום עם זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עישנתי קופסא ביום. אני נוטלת את הזייבן כבר 41 ימים. בשבועיים הראשונים הרגשתי בהבדל אבל כשבאמת היו לי בילות ושברתי את השיא והמשכתי לעשן נראה לי שפיספסתי את המומנטום . בכל זאת המשכתי עם הזייבן. והעלתי את כמות הסיגריות מ 2 ל 10 סיגריות ביום. לפני יומיים החלטתי להפסיק עם הכדורים ולנסות לעשן פחות או בכלל לא. עישנתי סיגרייה ביום. מה דעתך? האם לחזור לזייבן מהתחלה (כדור אחד ואחרי שלושה ימים 2?) מה לעשות כדי להפסיק לגמרי?
אורי שלום!! ממליץ לחזור ליטול זייבן שני כדורים ליום ולהפסיק לעשן כלל. במידה והנך מתקשה בכך ניתן להעזר במדבקת ניקוטין של 7 מ"ג למשך שבועיים במקביל לשימוש בזייבן. את השייבן ממליץ להמשיך וליטול למשך חודש וחצי לאחר הפסקת העישון כמובן בתיאום עם הרופא המטפל. בהצלחה נוה אשמח להמשיך לעזור