קשה לי היגמל ........!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעשן מזה כ-20 שנה ואני מעשן ליום בערך 2 קופסאות וחצי , לפני יומיים ניסיתי להפסיק יום אחד אך ללא הצלחה וזה נתן לי הרגשה לעשן עוד יותר יום למחורת עישנתי 3 קופסאות שזה נדיר מאוד. אינני יודע מה לעשות אני בן 40 ואני רוצה להפסיק לעשן ולמנוע גם מחלות מגופי וקשה לי תנו לי פתרון בבקשהאם יש לכם אני מאוד יודה לכם ! בתודה איציק.
איציק שלום!! ממליץ על טיפול משולב תרופתי והתנהגותי!! להשלמת המידע ממליץ לפנות לרופא המטפל. בהצלחה אשמח אם תמשיך לעדכן.. נוה