שאלת גמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ביום השביעי לנטילת זייבן וכבר מהיום הרביעי התחלתי להרגיש טעם לא טוב בסיגריות ועכשיו גם נעלם לי הדחף לניקוטין אני כבר לא נכנסת ללחץ ולא להוטה אחרי הסיגריות הבעיה שלי היא שאני תופסת את עצמי מדליקה סיגריות מכוח ההרגל ושאני מחפשת אותם מכוח ההרגל והיום כל היום יש לי טעם של מאפרה בפה האם אני אוכל לקבל כמה טיפים אל איך להתגבר בעניין ההרגל מה אני צריכה לעשות בכדי לא להדליק סיגריות מיותרות? תודה עבור כל תשובה וטיפ שיתקבל
sari שלום!! נסי לכתוב את המצבים בהם את מעשנת דבר המעלה את המודעות ומפחית את ההרגל בפני עצמו, בהמשך תוכלי לשנות את המצב ע"י שינויי המצב ע"י עזיבת מקום, שתיית מים פעילות גופנית וכו'!! בהצלחה המשיכי לעדכן נוה