שאלה לדר' נוה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דר' נוה אני מעשנת כבר 12 שנים בין 20-25 סיגריות ליום. לפני 7 ימים התחלתי לקחת זייבן ורק אתמול הרגשתי שהחשק שלי לסיגריות ירד. היום אני עישנתי 6 סיגריות בלבד שאלתי היא האם זה בסדר????? האם הייתי אמורה להפסיק לגמרי אחרי שבוע? איך מתקדמים מכאן???? האם להוריד כל יום סיגריה אחת?..... אנא עזור לי בבקשה אני כל כך רוצה שזה יצליח תודה מראש שירי
שירי שלום!! הינך בדרך הנכונה!! המשיכי בנטילת הכדור פעמיים ביום במידה ולא תפסיקי לעשן תוך שבועיים מהתחלת הטיפול בזייבן אזי הפחיתי את כמות הסיגריות בהדרגה עד להפסקה מוחלטת. חשוב מאד לא להלחץ בתהליך ולדעת שיום הפסקת העישון יגיע בתנאי שתקפידי על נטילת הכדורים. המשיכי לעדכן והכיני את עצמך ליום שאחרי הפסקת העישון, התרחקי מסביבת מעשנים. בהצלחה נוה