זיבן וסרקסט מותר יחד?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שתי שאלות: 1. האם מותר ליטול זיבן וסרקסט יחד? (חצי עד כדור ליום). 2. האם אחת תופעות הלוואי של הזיבן היא דיכאון דוופקה? אני מוצאת את עצמי פורצת בבכי כל הזמן וגם די עצבנית. הצלחתי להפסיק לעשן כמעט לחלוטין (1-2 בערב בלבד), ואני לא מחפש נחמה בנשנושים - אבל מה זה ה"דיקי" הזה? אשמח לשמוע תגובות וגם תשובה מקצועית לגבי אינטראקציה של הזיבן והסרקסט. תודה - קרולין
קרולין שמואלי שלום!! ניתן ליטול זייבן וסרוקסט יחד תוך התאמת מינון כמובן בהשגחת הרופא המטפל!! החוויה של ירידה במצב הרוח הינה חלק מתופעות הגמילה מהניקוטין !! תופעה זו אמורה לחלוף תוך כשבועיים לערך במידה ואין הטבה ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל להתאמת מינון הסרוקסט. ממליץ להתמיד בדרכך ובנטילת זייבן פעמיים ביום כמומלץ בהצלחה נוה