יש לי שאלה...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמרו לי פעם שאם מעשנים ולא שואפים לראות אז אפשר לחלות בסרטן השפה... 1. האם זה נכון?! 2. מה הסימנים לזה?!
שלום!! חשוב להבין שגם כאשר "לא שואפים לראות" הסיכוי לחלות מהשפעות העישון כולל סרטן ראות שפה וכו' עולה!!!! לגבי הסימנים מציע להיבדק אצל הרופא המטפל אך כאמור אין זה המקום היחידי הנפגע כתוצאה מהעישון פשוט יש להפסיק לעשן בכל צורה שהיא ולא להמצא בסביבת מעשנים גם עישון פאסיבי מזיק!!!! בהצלחה נוה
לפני כשבועיים גילו לאמא שלי ( היא בת 62 ) גידול בריאה אחת בגודל של ע-7 ס"מ. אתמול עשינו את הביופציה ואנו מחכים לתשובות. איפה אני יכול לקרוא וללמוד על המחלה והפתרונות הטובים ביותר.?! תודה מראש,שגיא