יש לי שאלה...

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

20/07/2004 | 21:22 | מאת: ילדה

אמרו לי פעם שאם מעשנים ולא שואפים לראות אז אפשר לחלות בסרטן השפה... 1. האם זה נכון?! 2. מה הסימנים לזה?!

לקריאה נוספת והעמקה
21/07/2004 | 17:29 | מאת:

שלום!! חשוב להבין שגם כאשר "לא שואפים לראות" הסיכוי לחלות מהשפעות העישון כולל סרטן ראות שפה וכו' עולה!!!! לגבי הסימנים מציע להיבדק אצל הרופא המטפל אך כאמור אין זה המקום היחידי הנפגע כתוצאה מהעישון פשוט יש להפסיק לעשן בכל צורה שהיא ולא להמצא בסביבת מעשנים גם עישון פאסיבי מזיק!!!! בהצלחה נוה

13/08/2004 | 13:37 | מאת: sagi

לפני כשבועיים גילו לאמא שלי ( היא בת 62 ) גידול בריאה אחת בגודל של ע-7 ס"מ. אתמול עשינו את הביופציה ואנו מחכים לתשובות. איפה אני יכול לקרוא וללמוד על המחלה והפתרונות הטובים ביותר.?! תודה מראש,שגיא