שאלה בנושא עישון ופעילות גופנית
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לא יודעת אם השאלה הזאת נשאלה כבר בפורום אבל אני אשאל בכל זאת.. אבא שלי מעשן כבד כבר המון שנים...ולפי מה שאני מבינה הוא לא מתכוון להפסיק. אבל בתקופה האחרונה הוא עושה הרבה פעילות גופנית (מתאמן בחדר כושר, עושה הליכות,) כמובן בטעם בלי להגזים. השאלה שלי היא האם זה יעזור במידת מה לבריאות שלו, או שזה בעצם יכול להזיק לו..
רעות שלום!! פעילות גופנית הינה בריאה בתנאי שאדם עבר בדיקה שאכן ביכולתו לבצעה. בכל מקרה העישון אינו בריא לו וצריך להפסיקו בברכה ד"ר נוה טוב