זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הפסקתי לעשן לפני כ-5 שנים אך בינתיים התמכרתי למסטיק ניקורט ועם הזמן כמות צריכת הניקורט עלתה עד ל-40 מסטיקים ליום(2 מ"ג).לאור זאת התחלתי טיפול בזידן. אני מקבל זידן 5 שבועות וכמות המסטיקים שאני צורך ירד ל-10 עד 12 ליום אך מכמות כזאת של מסטיקים קשה לי לרדת. אבקש את המלצתכם להמשך הטיפול. האם אפשר לקחת זיבן מעבר לחודשיים ואם זה עוזר.
שלום לך אני חושב שאם תנסה לשבוע את המדבקות אבל תחליט לא לקחת מסטיקים זה יגרום להפסקת לקיחת המסטיק כי אני חושב שהמסטיק והסיגרייה הם דומים . אני הפסקתי את הסיגרייה ולקחתי מדבקות למשך 6 ימים דבר שעזר לי מאוד ולא היו לי תופעות לוואי. העיניין היום אני למדתי שחמישים אחוז זה הרצון שלך. בהצלחה
תודה על הצעתך ננסה בתקוה שזה יעזור