שאלה בנושא הפסקת עישון ועליה במישקל
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבעה חודשים היפסקתי לעשן (היתי מעשנת סופר כבדה 3 קופסאות ביום)ולא היתה לי בעיה משמע לא היזדקקתי ולא היתפתתי אך העלתי כ6קג במישקל וזאת לאחר שצימצמתי את תפרטי והיתמדתי באימונים אירובים די אינטנסיבים. האם זה נורמלי ?(אני בת 30 ומעשנת מגיל 18) והאם הגוף יתאזן ?כי אני מרגישה שמשהו השתבש,הן מבחינת חילוף החומרים והן מבחינת מצב העירנות שלי וכן לחץ הדם שלי (נמוך מבעבר). אשמח מאוד לקבל תשובה בתודה מראש מירב המודאגת.
מירב שלום!! התמידי בפעילות הסדירה והרגלי אכילה נכונים היות ובד"כ המאזן המטאבולי משתפר תוך מספר חודשים עד שנה במקביל אמורים להשתפר גם זרימת הדם, ולחץ הדם!! בהצלחה המשיכי לעדכן נוה